Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Opakowania i odpady opakowaniowe
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

jak zastosować w praktyce nowe przepisy dyrektywy plastikowej Single Used Plastics (SUP), przepisy obowiązujące w Polsce dotyczące produktów i opakowań jednorazowego użycia z tworzyw sztucznych, opłata produktowa, opłata recyklingowa, system kaucyjny

Termin: 2024-06-04 - 2024-06-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1790.00 zł

2201.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Termin: 2024-06-25 - 2024-06-25 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

450.00225.00 zł

225.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-50%

Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE
2009-01-19 11:28:10

Ministerstwo Nauki przygotowuje się do wprowadzenia zapisu w ustawie o szkolnictwie wyższym, jak długo i na jakich warunkach można studiować na koszt podatnika - dowiedziała się "PolskaTimes".

Artykuł Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE
Warsztaty -
2009-01-08 13:10:10

10% RABATU dla pierwszych 5 osób Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?Internet, jak i wiele innych mediów elektronicznych, otworzył szereg nowych możliwości w rozwijaniu biznesu. Jednocześnie, bardzo często dość trudno jest stosować przepisy prawa odnoszące się do tzw. tradycyjnej gospodarki do zasad działania tzw. e-gospodarki. Podczas warsztatów poświęconych zagadnieniom nieuczciwej konkurencji w sieci zostaną omówione regulacje prawne z zakresu ochrony konkurencji, które należy respektować również podczas prowadzania działalności w Internecie.

Artykuł Warsztaty -
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
2008-10-31 10:02:44

Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30

Artykuł XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
Uczelnie XXI wieku
2008-06-10 13:57:34

W dzisiejszych czasach na prestiż wyższych uczelni składa się wiele czynników. Na pierwszym miejscu jest oczywiście profesjonalnie przygotowana kadra, w drugiej kolejności standardy jakie spełniają budynki i wyposażenie, kolejny aspekt to aktywna współpraca z uczelniami zza granicy, aż po wprowadzania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych polepszających jakość kształcenia.

Artykuł Uczelnie XXI wieku
Z ręką na pulsie
2008-05-21 13:22:51

Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna.

Artykuł Z ręką na pulsie

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Darmowe rozliczanie projektów unijnych Śląskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.